jag är ingen nörd (A)

shuuu allihopa :D
dagen har vart helt okej , förutom att det går skabb på skolan !!! :O
asså shiiiit , äckligt eller vad ?! jag vill inte få det ;o x)
aja efter skolan så läste jag ut ännu en bra bok , "liv & lovisa" plus att jag plugga lite ,
men iaf så jävla bra bok !!! hahah och en annan bok som också är bra är "simon & sophie"
det är samma författare "emma granholm" asså jag börja grina till både bökerna :'') så bra sorliga och lyckliga ..
kalla mig inte nörd haha , men om ni vill ha tips på bra böcker så hjälper jag gärna till (aa) x )
hahah skoja xd


aja efter jag läst ut min otroligt bra bok så drog jag ner till gärdet och spela fotboll med julia och tilda :p
roooligt .. och jag måste bara säga att jag är en höjdare på att klättra i träd xd
haha jag skjöt upp fotbollen i ett träd , -.- och vem fick hämta ner den .. haha jo jag xd
men det gick bra iaf lite rivsår på benen bara ,
asså jag har jätte mkt sår och blå märken på benen hahhaha ..
man vill ju ha fina ben tills sommaren ju xP -.- eller hur ?

men nu ska jag sova
pussipuss
Kommentarer
Postat av: fanny

älska bööckerna :D <333

2009-05-02 @ 21:49:56
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback