skateboard kungen :D

JAG ÄGER PÅ SKATEBOARD !!  :D 
hahaha eller aah jag är ganska duktig   (aa)
Iaf igår och idag har jag vart me jimmie och julia :D  fett skooj  ^^ 
igår åkte vi in till stan för att se på fredag den 13 ,
det var 3 timmar kvar innan bion skulle börja så vi gick till varma gubben och hade roligt , 
körde då också kronan hahaha fett skoj  , jag börja blöda då  :( buhuu haha xD 
senare gick vi till bion och skulle gå in .. men det är ju 15 års gräns på bion och då kom julia inte in  :/ 
så vi fick byta till kenny blablabla någonting  , den bion var inte alls så bra  ;( :P
sen efter bion drog vi hem till jimmie och kolla på en skräckis där ist  ,. fett bra film vi kolla på  då ! ;o
sen sov vi..  nästa morgon  åkte vi skateboard ! haha fan va grym man får vara asså  ;D 
jag äger seriöst :D:D:D:D:D hahahahaha
nån annan som äger på skateboard  ?  ^^
fast jag ramla och gjorde illa rumpan  en gång  :(   hahaha  
men aja ska på träning nu  pussen  ;D <3

bilder kmr hära  :D

   


hahaha fan va vi äger julia !  ;D  xD 
Kommentarer
Postat av: Juliaw

VI ÄGER STORT !

ses snart igen - när kan du? ^^ hahah

2009-04-07 @ 21:21:14
URL: http://glaaasklart.blogg.se/
Postat av: fanny

JAG ÄGER OCKSÅÅÅ :D ;O hahahah, jag krossar ju på oskars bräda (aa) mihihihi, kan du oli ? :D

2009-04-08 @ 09:26:50
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: julia med lugg :$

vart har du köpt den där tröjan fett fin !? <33

2009-04-08 @ 13:51:13
Postat av: amanda

sv: jag antar att det va du louise som kommenterat på min blogg haha, jo jag har utegångsförbud, men mina föräldrar är inte allt för bra på att hålla mig hemma haha.. (; <3

2009-04-08 @ 19:38:57
URL: http://aliceamandaalm.blogg.se/
Postat av: louise

haha tack julia att du tkr tröjan är fin , och jag vet inte var den är köpt för det är typ pappas gammla och han vill inte ha den , hihi (a) <3 ^^ <33

2009-04-08 @ 21:37:14
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback