bada bada bada ^^

hej  :)
jag skrev ingeting igår men jag hade så mkt ,
igår efter skolan följde jag med malin hem för vi skulle måla på hennes nya rum
fett svårt de var ! asså man tror ju att det är jätte lätt att måla men det var fett svårt haha xd
men vi är  bäst iaf ,   (a)
sen så blev jag hämtad i bjk och så vare snabbt in o byta om sen skulle jag på träning  ;)
det gick inte så bra så jag var på ganska dåligt humör när jag kom hem , haha  ;)
 
         

men iaf , idag var jag inte i skolan ..höh
för jag skulle till tandläkaren och jag orka inte gå då xd
men hos tandläkaren gick det bra ,.
men äre bara jag som hatar när man typ ska knäppa kort i munnen
och man måste bita på nån jävla hård sak ?! ;o

sen när jag kom hem från tandläkaren .. frös jag , dt var så kallt , buurrr haha  x)
så jag tog ett vaaarmt skönt bad  (aaa)

 

pusssipuss


Kommentarer
Postat av: fannyjansson

men sötaste ungarna ! <333

jaaa vissst är det äckligt att ha en såndär fet jävla grej i munnen , det är fan hur otäckt som helst ;s hahha

och hörru , varför så mkt skumm i badet ? ;) jag skoja !!! :O xD

2009-04-17 @ 19:14:17
URL: http://fjaantig.blogg.se/
Postat av: Anonym

SLUTA MOBBA MEJ :'(

2009-04-22 @ 19:22:21
Postat av: fanny jansson

det var från mig / fanny (a)

2009-04-22 @ 19:23:10
URL: http://fjaantig.blogg.se/
Postat av: johanna

du e så sööt gumman min :')<333

2009-04-23 @ 19:28:20
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/
Postat av: emelie annerklev

fett söta bilder :) <3 blev rummet fint sen då ? :D

2009-04-28 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback