våra älskade ägg xd

Jag saknar min Maaalin  :'(  och min Fanny banny <33333333  kom hem nu tjejer  ! <3 

Aja idag  har jag och mamma åkt till ikea igen för att lämna tbk lite grejer som inte behövdes typ ,
och så har vi även köpt lite annat , te:x nya fotbollskor , benskydd , tavlor och en lampa (aa) och min säng var inte den drömsängen jag ville ha ,  
haha jag tyckte den var lite hård (a) 
så då köpte vi en till sängmadras också  hihi  , så nu tror jag att min säng är klar :D:D  och perfekt hihih (aa)  
på väg hem så körde vi förbi och hämta fanny som ska sova hos mig  :D <3  
 I min nya sköööna säng  :D <3
När vi kommit hem så visa jag lite på mitt rum , sen så satte vi oss ner och måla påskägg !! :¨D:D haha
fett kul  , 

Men nu så ska vi kolla på film och goffa chips  :D <3
pusssipuss <33  

Bilder  hära :D  ;

 

Våra älskade  ägg !! :D:DD  <3333333

 Klas           Sven       Bob      Långtunga    Venus      Sarah

Sofie     Leonard         Tove         Charlie          Pluto       Ching
                                      Linda o Calle söder    xD

haha fan va bäst vi är fanny  ;D <3
Vad brukar alla göra på påsken   ?  Bara jag som målar påskägg haha  ;D ?  <3

Här är min säng oxå  :) <3
Kommentarer
Postat av: Juliaw

själv gick man påskkärring med massa :D:D:D

hahhaa juste , ruben frågat mig tre gånger vilka jag skulle gå med, så tro inte han " skäms " över att han ville ha godis.

Men ses imorron ? :D

snygga ägg btw, charlie de är ditt favonamn haha ? (a)

2009-04-09 @ 23:17:29
URL: http://glaaasklart.blogg.se/
Postat av: fanny

fett skojj, haha leonardo känns väldigt typiskt dejj xD och charlie fanny (och emma -.-) men ah dt är mina böcker och ja du kan få låna :D <3 dom är aaaas bra :D <33 och ja vill sova i din säng (perfekta ursäkten för att få sova me dej ;o (a) ) XD thihihihihi <33333333333333

2009-04-10 @ 23:15:57
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fannyjansson

assså fåglarna är sååååå läskiga ! :O jag trodde jag skulle dö !! xD hahahaha, har haft fett kul med dej älskiiii (: <333333 och vi måste fortsätta vara mera :)<3

och din säng är schöööööönis (aaa)<3

älskar dej :D<3

2009-04-11 @ 22:27:15
URL: http://fjaantig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback