jag är inte kort ! :O

hejsan ligger här i sängen och borde egentligen sova .. eftersom jag somna på so:n igår o läsen idag  -.-  
hahah skolan idag var väll rätt okej , som alla andra dagar typ . :p  
förutom att jag blir kallad dvärg ! :O men vafan så kort är jag ju inte hhaha 1.59 (a)  snart , Snart  1.60 hoppas jag ^^  följde me julia hem efter skolan o vi softa framför tv sen vare träning o den var riktigt kul faktist :)
aja har inte så mkt mer att skriva .. :p hahah

en bild gjord av mig , va tkr ni om den (A) ??


visst stämmer de inte  ?  ;) för så kort är jag ju inte ;o

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha det stämmer ju :D

2009-08-27 @ 16:09:45
Postat av: sebastian

du e inte kort manniska , du är en lång dvärg ...

2009-08-27 @ 20:51:54
Postat av: Anonym

tog du bort min komentar :O ....

2009-08-27 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback