ridbyxor ;O mitt hat ! haha

blää jag orkar inte .  haha ligger här i sängen och funderar på om jag ska ut o rida venus
asså jag borde men jag orkar inte !! haha
tävlingen är om två veckor o jag har ridit venus en gång -.-
jag orkar inte tävla jag vill inte tävla !! ååh jag gör de bara för mitt lag ..  haha
(för alla er dumma blondiner så äre lagtävling)  (a) mhihi de där kändes skönt att säga :D hahah
och så känns de ännu sämre nu när majstjärna inte finns att rida på .. :(  måste liksom träna in en ny häst.
jag orkar inte men har jag ngt val .
så nu borde jag nog gå och byta om till ett par ridbyxor .. -.- usch hatar de så himla tajt o blää hahah mjukisbyxor är min grej  (a) hahah skj
nej men borde gå nu hah fortsätt ha en trevlig dag :D


hihi jag är bäst på att rita jag vet (a) 
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej jag trodde att alla i laget satt på en häst xD *skoja <33

2009-08-20 @ 20:11:15
Postat av: ElinE

haha nej jag trodde att alla i laget satt på en häst xD *skoja <33

2009-08-20 @ 20:12:17
Postat av: fanny

seriöst den bilden va fan lite sattsig ;o

fast inte som min cykeln förstås, men det hade jag ju inte förväntat mej precis heller ;)

2009-08-20 @ 21:32:57
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hi! Leif sa åt mig att hälsa! :)

2009-08-21 @ 20:39:56
Postat av: Amanda

Känns lite bekant det där :)

2009-08-21 @ 21:40:31
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback