svaren på frågestunden :d

äntligen kmr svaren på frågestunden hah  ;D 

vilka blogg sidor läser d?
de är olika jag läser mest fanny  fanny sofie kissies och foki

vad är det roligaste du gjort
vad är det läskigaste du gjort
tycker du det är kul och blogga
har du haft någon annan hårfärg än blondt
har du vart hos polisen
gillar du och cykla
vilken är din favorit sport

fast du louise, jag är BÄST :D hah skoja
1. jag har gjort många roliga saker  kan inte välja ut bara en (A)
2. jadu , kmr inte på ngn bra just nu men att gå i spökhuset på grönalund haha var riktigt läskigt  xd
3. ja de är kul  
4. näe elr jag har haft underhåret brunt typ , nu har ja de igen ;)
5. nej de har jag nog inte  :)
6. asså de är inte så att jag gör de på fritiden mest när jag ska någonstans haha
7. Fotboll ofc !!  ;D
hahaha nej jag är bäst ^^

vad tycker du om jocke och hans frågor?
jag tkr jocke och hans frågor är helt perfekta ! :D

du sa ju att du älskar vårt fotbollslag, vad älskar du mest med det/och personerna? :P
jag älskar att vi har en sån bra sammanhållning och man liksom är så bra kompis me alla och vi har ju jämt så kul tms  !!  :D  <333

hur länge har du hållit på med att blogga? :P
jag har bloggat sen januari (a'

har du haft sex? och när strula du senast?
nej jag har inte haft sex och jag strula senast öh kmr inte ihåg när en månad sen kanske ?

vad brukar du göra en regnig dag?
hur lång är du?
när börja du blogga?
va är det roligaste med bloggandet?
PUSS!
1. sitta framför datan elr kolla på film   :)
2. jag är 159 kanske  ?  
3. jag börja blogga i januari :p
4. de roligaste är väll att öh ne jag vet  inte hahah  (A)

om du fick träffa en person, död eller levande.. vem skulle det vara och varför?
jag skulle vilja träffa michael jackson , :D haha  venne  vrf :p

vilket lag gillar du bäst av vårat som vi har nu lr när ni spelade med 94orna? :D
jag kmr inte riktigt ihåg när vi spela med 94orna för de var ju så länge sen haha men jag älskar vårat lag nu ! :D

Har du haft en snopp i anus nångång ?
nej jag har inte haft en snopp i anus tyvär !..  :p

hur gammal var du när du tog hål i öronen?
äter du helst hallon eller jordgubbar?
vem är din tjockiskompis? :D

hahah okej mina frågor sög x)
1. öh  de kmr ja inte ihåg faktist jag 7 kankse ? :p
2. jordgubbar även fast hallon nästan är godare (a)
3.  dålig fråga !! du såklart :D:D:D:D <333

tänkte fråga nån fråga om nån viss person nr 1 men jag vet att nån nr 2 (tönt -o-o- ) inte vill det, så då ställer nån nr 3 (jag) nån annan fråga.. haha krångligt.

hur många unika besökare har du per dag? :)
vilka bloggar läser du varje dag om gör det?
kan höns simma? höhö
hahah !
1. öh jag har aldrig fattat om man kollar på den röda elr blåa linjen xd (A)
2. 5 minst ,
3. Nej, inte så bra. De kan flaxa och sparka sig fram en liten bit om de inte hamnar alltför långt ut, men inte simma i egentlig mening eftersom de inte har nån simhud mellan tårna som exempelvis ankor har!
hahha nöjd nu ! xd skj

- Har du klippt dig den senaste tiden ? :) Ser ut som de ^^
när du ställde frågan hade jag inte gjort de . men nu har jag haha :D

Högsta dröm?
Första kärleken?
1. att typ få ett bra jobb o gifta mig o skaffa barn o allting när jag blir stor haha  ^^
2. hahahah Linus  :') <3

vad heter din bästavän och varför är det just din bästavän ? :)
jag har många bästavänner  så kan inte välja ut en , men den jag är mest me är väll malin typ :)

ser du upp till mej lilla snuttan ? ;D
favvorit plagget ? ( även om jag ty ptror jag vet vad (a) <3
1. hahah fanny dig är den sista jag skulle se upp till .. skj  (A)
2.  jadu de är nog jeans och en stor tjocktröja :D

saknar du aldrig julia?
jo men asså de är ju inte så att vi har tappat kontakten helt vi är ju fortfarande vänner  :)

vilka litar du på ?
fanny fanny och malin . <3

varför har du inte träffat sara åsberg i sommar ? :'( haha x) saknar dig
ingen aning , de var väldigt dum gjort av mig  :(  saknar dig också <33 xd

vad tycker du om fredde ?
jag antar att de är fredde km du menar . höh men ja jag tkr om han jätte mkt som kompis !  :) <3

Tycker du JML tiden var bättre, än som det är nu typ MLFF?
jag vet inte  . tkr både tiderna är var lika bra

vill du bara ha malin eller skulle du vilja att det är JML?
oj , va mkt frågor de blev om jml hahah men asså jag vet inte  de spelar inte mig ngn roll , man kan ju ändå inte bestämma hur man ska ha de så . de blir som de blir . tyvär :p

va är de pinnsamaste du gjort?:)
de pinsamaste jag gjort kmr ja inte skriva här  !  HAHA  x)

kommer du till ssportscamp nästa år? :D
& elr hur har skåningar finast dialekt ? :D
saknar du verkligen oss ALLA i grupp 14 ? (a)

& JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG OCH SÅNT :D puuuuuuuuss :d <3
1 . jag vet inte kanske för att få träffa alla igen . om ni kmr asså  ;D 
2. jag ÄLSKAR skåningarnas dialekt  !! xd
3. ja jag saknar alla  , men dom jag var me mest saknar jag väll lite mer kanske (A)  haha
hahah klart jag gör !!! pussss :D <3

har du någongång tagit på en penis :D , ps . din mamma e milf
hahah öh . när jag var liten kanske elr asså inte var jag kmr ihåg xd

har du haft sex min sköna höna :D ?
& är du tsm me din kille än :o
1. nej jag har inte haft sex 
2. och nej jag är inte tms me min kille längre  :p

hur gammal va du när du strulade första gången
sommaren te 6.an tror ja  :p

har du kvar oskulden ?
ja jag är oskuld

Vad är det värsta du kan tänka dig att förlora?
En helt seriös fråga som kräver ett seröst svar ;)
Du kan även skippa den :P
1. familjen o vännerna 

vad är det bääästa med dig ? :D
vad är det bäästa med din blogg? :D?
vad tror du att du gör om tio år? :D
vems blogg tycker du bäst om?:D
vad har du fobi för? :D
vad är ditt favvo ord ?:D
vad är ditt bästa minne denna sommaren? :
beskriv dig med tre ord? :D
Varför började du blogga :D ?
Vad har du för färg på din tandborste? :D
& VISST SAKNAR DU LILLA MIG :D ? :(
1.  finns inget bra me mig hah :p
2. usch min blogg suger hahah  :D
3. humm .. då är jag 24 år , ingen aning . xd
4.  jag diggar min
syrras blogg  ;)
5. ormar o äckliga små kryp .  :s
6. bah !! haha  :D 
7. venne sportscamp  kankse  :D 
8. dålig humor såklart !  :D hahha skj 
9. för de verka så roligt 
10. grön tror jag xd 
11 . saknar dig mega mkt !!! <333

om du fick ändra EN sak med ditt utseende, vad skulle det vara ? :) 
humm . kan inte bara välja en sak !  ;o

är du kär just nu ? :) isf i vem
nej jag är inte kär  . :p
Kommentarer
Postat av: zaaara kung :D

mina kommentarer var bah bäst & jag saknar dig me och du måste komma te ssc nästa år! :o vecka 4 (L)

2009-08-16 @ 14:59:37
URL: http://hhejzara @bdb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback