harry potter med glasögonen 8-I

heejsan alla
söta ! ..  och fula såklart :D 

skolan var riktigt tråk idag , gjorde verkligen ingeting ..
men efter skolan så färga jag håret på min kära syster hon bleb brunett igen o jag tkr faktist hon är finare än de :)
sen kom fanny o vi drog in te stan o såg på bio (harry potter) mhihi men seröst vilket slut :O  ni som har sätt den , asså han kan ju inte dö , ni vet höhöh (a)
men aja jag o fanny hade skoj skämde ut oss som vanligt :D 
sen tog vi bussen hem te bjk och våra mammor hade typ  nattvandring då o kom o skämde ut oss .. -.- hah
men nu så ska jag o fanny hitta på ngt men ni får ha de så bra :) <3

bilder från dagen ^^


skulle fanny passa i blont ? hahahha elr jag i brunt ? (a)



 



 





pusssnuss <3
Kommentarer
Postat av: fanny

haha jah älskar att prata i tfn med dej med :D



vi ska alltid skämma ut oss , -.- hahaha älskarej

2009-08-22 @ 13:26:40
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback