viggos kepsar ;)

tja tja , 
glömde säga att jag lånade viggos snygga keps över helgen  ;)
och nu har jag fått låna hans gamla för han ville ha sin , snällt va  (a) 
jag ska  nog köpa en keps  :D hahah




viggos snygga keps  ,   jag älskar't



viggos gammal keps jag fick låna  , den älskar jag också  (A) 
ursäkta bilden man jag är nyduschad o har inte borstat håret  ^^



idag har jag inte gjort så mkt vart me fanny o spelat gta typ  ^^
sen åkta jag hem vi 5 för vi hade träning 6 när
jag kom hem så hade pappa gjort korv o makaroner  I love  (a) 
hahah speciellt så ska man ju ha en skål o äta me sked :D de är gött (a)
hahah träning var kul o nu är jag hemma o tråkar haha  :) 
Kommentarer
Postat av: fanny

gta äger,

och korv o makaroner är jag så trött på hatar't, det åt ja me -.-

2009-08-24 @ 21:43:20
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: andrea

jag diiiiigar korv & mackisar!

2009-08-24 @ 22:00:02
URL: http://andreaerikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit va lik sofie på första bilden :O

2009-08-25 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback