Bara för att jag har tråkigt

Vad har du för personlighet?: vet inte min egen ?
Jag kramade senast: Fanny
Jag pussade senast: Julia
Jag sover: så jag får ont i nacken
Jag är: mig själv
På fritiden: är jag med kompisar
Jag vill köpa: kläder och smink
Om sex månader: kanske jag inte lever ?;o
Blir jag glad utav: kompisar
Blir förbannad på: människor som är dumma i huvudet
Gröna eller Röda Äpplen: gröna
Vem ringer du när du är arg/lessen: ingen
Gillar du golf?: igen aning,
Vad skulle du behöva nu?: choklad :(
Senast film såg du?: pistvakt
Vad stör du dig på just nu?: att jag inte har några kläder till imorgon 
Vilken tid gick du upp idag?: 6 :O kan ni fatta ?
Ätit frukost idag?: jau
Har du sovit i din egen säng inatt?: yes
Har någon sovit i din säng?: jaa
Vad såg du senast på tv?: kommer inte ihåg
Har du strumpor på dig just nu?: jau
Hur svarar du i telefonen?: hej de är louise / hallå ?
Vad längtar du mest till?: Marcus ska komma hem .
Använder du smink? jaa
Är du ensam nu?: ja
Vad ska du göra ikväll?: sova
Vad ska du göra imorrn?: handla julklappar
Vad ska du inte göra imorrn?: missa bussen ? xp 
Vad är du bäst på just nu?: göra det här grejen
Vill du bli när du blir stor?: ingen aning
Vart vill du bo när du blir stor?: uppsala
Håller du dig till nån speciell kost?: nej
Har du rymt hemifrån?: näe
Exakt hur mycket gillar du att bada i havet?: väldigt mycket
Är de okej att gråta?: det är klart !
När grät du senast?: för en timme sen kanske ?
Prata eller va tyst?: beror på vilket humör man är på
Vilken årstid tycker du bäst om?: sommar
Laddar du hem musik & film från Internet?: film
Va skulle du göra om du vann en miljon?:  resa och shoppa massor
Vad är de bästa med julafton?: julklapparna tror jag
Tänker du mycket på ditt utseende?: ja hela tiden fast lyckas inte me det ngt vidare
Är du skyldig någon pengar? nej men folk är skyldig mig
Bär du glasögon/linser?: nej
Tycker du att de är viktigt att ha märkeskläder?: näe
Hur många gånger har du fuskat i ett prov?: ingen aning
Har du piercing?: nej vill ha tungan men får inte :(
Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv?: dom vet de själva tror ja
Vad slösar du mest pengar på?: kläder
Vill du gifta dig?: självklart
Låser du toa dörren även om du är ensam hemma?: haha nej (a)
I vilka länder har du vart i?: sverige spanien thailand maroco grekland mm ..
Solar du ofta?: på sommarn elr solarium ?
Är du bra på att laga mat?: jodå
Vad har du för klädstil?: vanlig typ
Är du flygrädd?: nej tycker de är kul ^^
Vad dricker du helst när du är törstig?: vatten
Vilken är din favoritglass? vet inte
Tror du på ett liv efter döden?: kanske
Vilket kaffe sörplar du mest?: inget
Vilket mobilmärke föredrar du mest?: sony ericsson
Har du vart deprimerad?: yes
Tycker du om sushi?: ne egentligen inte men jag vill så jag säger att jag gört
Vad äter du helst när du ser på film?: chips om inte godis men nu får jag ju inte äta de
Lever dina föräldrar tillsammans?: ja
Skulle du vilja träna någon slags kampsport?: ?
Har du tandläkarskräck?: nej
Vad heter du i mellan namn?: Helene
Är du morgon eller kvällsmänniska?: kväll
Var är du född?: bb i uppsala
Vilken hårfärg har du naturligt?: blond
Biter du på naglarna?: nej
Är du beroende av något?: musik
Hur ofta motionerar du?: varje dag egentligen ?

 

Jag?
är brun: nej :(
saknar någon just nu: ja som fan !
svär ofta: hela tiden tyvär
sjunger i duschen: ibland
är en morgonperson: nej
skrattar åt mina egna skämt: alltid
äter snabbmat varje vecka: hah nej


Har du?
glasögon/linser:
nej
piercing: samma svar
syskon: en storasyster
för många vänner: det kan man inte ha.. sägs de  
rymt hemifrån: nej
färgat håret: nej
hållt ett nyårslöfte: japp på nyår har jag hålt godisförbudet igen .
sagt jag älskar dig till någon: mjo
brutit ett ben: nej
tappat bort mig i min hemstad: ja
sett en fallande stjärna och önskat: ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja tyvär 
har en hemligthet som ingen vet: det har väl alla? 
struntat i ett prov: ja 
sovit en hel dag: ja
somnat gråtande: tyvär ja


Brukar du?
titta dej själv i spegeln: ja ingen vacker syn
drömma mardrömmar: ja ibland så
sminka dig: jau
klä dig i vitt: det händer
fälla folk: nej har inte gjort de på ett tag
hata folk: ja
lita på folk: ja
skratta när nån ramlar: alltid jag är så taskig xd


Vem?
pratade du i telefonen med sist: mamma
skrev du med på msn sist: fredde
saknar du: Marcus :''( <333333
vill du döda: ingen
vem kramade du sist: fanny
vill du slå: vet inte
gör dig riktigt glad: vännerna


Sista person som?
sov i din säng: malin
fick dig att gråta: ..
du delade en dricka med: malin
skrek på dig: kommer inte ihåg
du fick sms från: fredde

Hur?
svarar du i telefonen: har jag redan svarat på
svarar du i mobilen: samma sak .
fördriver du tiden: såhär elr?..
mycket pengar har du just nu: jag klarar mig


Senaste:
låt du lyssnade på: hear you me
du åt: en pepparkaka
film du såg: pistvakt
du åkte buss: idag från skolan
tv spel du spelade: gta säkert var länge sen jag spela.

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: haha ah. töntigt

2009-12-21 @ 21:21:06
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: hahah klart du tkr vi är roliga xd

2009-12-21 @ 22:43:57
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-22 @ 00:06:26
Postat av: Marcus

hur faaan orka du fylla i hela den????? :O saknar dig ockso :( (L) men det e mindre an 1 vecka kvar nu :D

2009-12-23 @ 08:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback