24 december

Har ni haft en bra julafton allihopa ? :D
det har jag elr ah den har vart som vanligt men de är kul ^^ 
blev nöjd med mina julklappar iaf  (y)

DAGEN :
dagen började med att alla kom till mormor o morfar och åt frukost (gröt)  hah
sen åker min familj till mina andra kusiner på pappas sida och dricker glögg,
sen kmr vi hem till kalle anka som jag alltid brukar kolla på ^^
fast inte iår !  seriöst det är ju skit tråkigt ?  samma sak varje år xd
men men sen kom tomten  som alla barn älskar  :D 
tomten kom tidigt iår eftersom lillkusin gustav inte orkar vara uppe så länge hah :) 
efter tomten åt vi o lala sen åkte vi hem från mormor och morfar men vi var inte klara än ;)
varje år åker vi till morbror på efterfest !  maha skoja nej men vi äter ännu mer !! :O
ost o kex typ fast man orkar ju ingeting  xd 
sen skulle jag natta Melvin min andra söta kusin som är 6  ^^
sluta med att jag somna  -.- men han väckte mig  .. xd 
sen for vi hem o nu sitter jag här  :) 
hur var eran julafton då?

BILDER : 
melvin jag och hästen  xd

Gustav sötnosen

Oliver och elliott

sen kom tomten. det var en riktigt ful tomte iår haha skoja xd

melvins min när han såg tomten .
fast sen när tomten kom in ropa han : soofie det är soofie
men vi försöker fortfarande lura han men han är inte så dum länge xd



MINA JULKLAPPAR FÖR DOM SOM VILL SE : 





en snowboard 
gymkort
gymkläder
morgonrock
filt
badbomber
presentkort
trosor
strumpbyxor
bodylotion
bodyshower
maskara 
puder
mjukisbyxor
pengar

så ska jag få snowboard kläder också mamma o pappa visste inte vad jag ville ha :)  
måste verkligen köpa det annars vet jag inte vad jag ska åka med i vinter ;o  

men hoppas ni haft en bra jul  :) 
vad var eran bästa julklapp ?   ^^  

puss

Kommentarer
Postat av: emelie

fina julklappar .. min bästa var min laptop ;D

2009-12-25 @ 13:21:59
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: jullanpullan

HAHAHA

NU BLIR DE TILL ATT JOBBA LOUISE :D

va sägeru att boka en instruktions grej till på tisdag ? :P

2009-12-25 @ 18:49:57
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback