Du kommer hålla på såhär hela livet !

hej sitter här framför elden och hare bra :) 
idag är jag glad , vet inte varför elr jo det vet jag hah  ^^
träffade saknade marcus idag , vi kolla på en thriller men kändes som en skräckfilm  ;o  
haha men den var iaf bra kommer inte ihåg vad den heter (a) 
och jag säger bara en sak tro inte på .. elr ah nej jag kommer inte ihåg vad de var haha men men xD heh 
och ska bara skryta lite om att jag har fått massa sexiga bilder på marcus hahah avundsjuka ni blev va  (a)  hihi 
vet inte om jag får lägga upp dom här xd  

aja nu ska jag gå mamma ropar  :)
puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp ändå, minst en i alla fall ;)

2009-12-30 @ 00:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback