Inget IG iaf ;)

Förlåt för att jag inte bloggat idag, 
men kom precis hem.
hade skolaavsluting idag och vi fick reda på betygen, hade alla G + två VG
är faktist ganska nöjd jag är ju inget snille precis ^^
så sjutk skönt att ha lov nu!  inga mer tidiga mornar :)!  på ett tag iaf hah xd
efter skolan åkte jag in till stan med syster och handla julklappar ,
sen åt vi med sebbe och fredde trevligt sällskap  :) 
senare drog sofie hem o jag träffade viktor och nathalie, alltid lika kul <3
vi köpte julklappar till varandra^^
jag o nathalie köpte en T-shirt och kallsonger till viktor 
viktor och jag köpte ett linne (sjukt snyggt!!) och örhängen till nathalie :)
själv av dom fick jag en tröja jätte fin  :) (y)


köpt på ginatricot 200 kr billigt o bra , jätte fin spettströja  (y) :)  
Kommentarer
Postat av: fanny

så du fick din spetströja iaf ? ;) puussss

2009-12-23 @ 00:30:56
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback