3/2 09

hej alla , skrev inget om igår men kan bara säga att dt hände inget speciellt  , förutom att vi fick en ny kille i klassen  ;)  Armond hette han tror jag hah  :D  <3  
men iaf dagen har väl vart som vanligt hade franska glosor och måste bara skryta lite hah jag kunde alla  ;)   <3 
skulle åkt in till stan me julia för hon skulle klippa lugg men hon typ ångra sig så dt blev inte av..  :p sen fråga julia om jag ville hänga me henne  och hennes pappa o mickis på marknad i stan , men det palla jag inte haha  :p  så jag åkte hem och gjorde matte ist.. :p tack Rikard för hjälpen du är ett riktigt snille  (a)<33 
Imorgon har vi engelska prov höh jag har inte pluggat och kan inte göra dt heller eftersom jag glömt engelskan i skolan men men :p hah jag är ju så bra på engelska så jag klarar mig iaf haha skoja  xp  ;)  men  men , skriver mer sen  :) 
pussssipuss   hare gött alla  :D:D <333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback