5/2 09

Hej hopp ! :D
Idag vare skridskor i skolan måste bara säga att jag coh malin ägde jocke xD ^^  haha elr ja nästan ...   (a) annars var väl skolan som vanligt och jag måste bara säga dt här förlåt fanny x)  men dt var bara så sjukt kul när vi skulle gå hem från skolan idag xD    jag och fanny gick och snacka som vanligt sen börja fanny typ  hoppa och skrika (?)  haha ja bah vafan händer ? och så cykla Simon  ?  elr vem dt var förbi hahahahaha asså hon blev rädd för en cykel så jävla kul hon trodde dt var en fågel typ xD  hihi  ^^  fanny fanny vad ska det bli av dig .. haha skoja  ^^  :D  dt var ruuligt hih  hemma gjorde jag typ inget. Imorgon blir nog stan me fanny och malin  :) <3 

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback