Älska laget ! <3

heej nytt inlägg pågång :D ^^<3
Idag var skolan riktigt tråkig faktist typ inget hände :p  ..  
men efter skolan vare skoj ,
följde med julia hem vi plugga no , hihi fan va grym jag är som lärare  ^^   (a)
tiden gick typ as fort eftersom vi hade "såå" roligt när vi plugga thaha x)
klockan blev fem och jag fick skynda mig hem eftersom vi skulle åka på träning halv sex .. :p  
så jag kom hem packa fotbollsväskan sen kom fanny och hämta upp mig :)
trodde faktist det skulle bli en tråkig träning eftersom vi skulle ha innebandy..
hatar det så jävla mkt asså det är så tråkigt (ta inte illa upp ni som går på det xd)
hah men när vi väl var där och hade börjat träningen så vare faktist riktigt rooligt :D 
och en sak .. Fan va jag älskar mitt lag !
asså visst kan man få damp på vissa ibland  (ursäkta för det)  x)
haha men jag blir verkligen trött på dom som bara sitter på bänken och bah "palla springa" "orka det"
och massa sånt är man på träning så är man :D  och jag tkr det faktist det  är jätte kul ^^
nån mer än jag som dampar ofta  ? xD så jag inte känner mig så ensam , hah
när träningen var slut så gick jag julia och fanny in i omklädningsrummet och bah "var har alla andra sina väskor" :s
haha och så vare typ så att ingen ville duscha där för det var äckliga duschar :S hahah men dom var faktist inte alls det (a) men det var bara jag och fanny som duscha , haha mobbade xD
men aja när jag kom hem så kom emma över med en bok till mig som jag ville låna (a) 
sen fick hon låna min sportscamp tröja som hon ville  :)  <3 
Glöm inte att gratta Arvid för han fyller år ^^ tänka sig hur mkt jag vet ., hah skoja :)  
Pussipuss <33 

Kommentarer
Postat av: Julia H

hahah, aa visst är det kul?? Det är inte svårt att älska vårt lag vi äger ju och har så kul tsm:D

Men som sagt vissa har ju mkt bättre kondition än andra och ibland blir de bara för mkt:( :)

2009-02-26 @ 17:43:12
URL: http://juliias.bloggagratis.se
Postat av: fanny'nilsson

hha yea louise we are the ''mobbade'' xD

2009-02-26 @ 18:19:36
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: Juliaw

hahah.. och du kommer på att du älskar ditt lag nu ?! . hahaha xd , ääääääääälska de :D <333

2009-02-26 @ 20:46:00
URL: http://glaaasklart.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du målat dit masscara på paint?

2009-02-27 @ 19:37:59
Postat av: louise

för mina ögon är fula ., fast dom blev ju inte mkt snyggare sårdär men men . :p

2009-02-28 @ 19:03:00
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: emelie annerklev

haha jag dampar alltid på dom som inte " jobbar " så mkt :$:s hahah

2009-03-01 @ 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback