Fredag

Heeej sööötnosar :D <3 
Idag vare en kul dag me älsklingarna  :)  vi gick på bio o hade skit kul , elr ja vi kan ta dt fårn början  :) jag malin fanny o fanny gick på stan  fanny nilsson skulle klippa page ;O   hon som har så fint hår men men , ´vi gick in på ett drop in där fanny bestälde en tid och vi fick typ inte vara där inne när hon skulle klippa sig så vi fick gå  ;s  men vi gick förbi ibland och kika in haha  (a)  och dt blev typ jätte kort och fanny ville ju typ inta ha så kort så vi blev jätte oroliga att hon skulle bli miss nörjd men men .. när dt väl var klart så vare ändå jätte fint ;)  vi gick och käka pizza sen haaha fyfan va kul vi hade då asså ,. jag har inte skrattat så mkt på  lääänge x)   hahahaa   sen gick vi på bio o där träffa vi mina saknade älsklingar matilda och ellinor  ! <33  dom skulle se på samma bio som vi  "i taket lyser stjärnorna"  den var så himla bra !  asså jag grät som fan haha  :'(( sen drog vi till bjk och skulle gå in o kolla i ishallen om dt var några roliga där men de vare typ inte så sen när vi skulle gå ut så vare typ en litet unge som börja kasta isbollar på oss  ;S  x)  men sen så kom det typ 10000 ungar till haha jätte läskigt så vi typ sprang sen blev vi typ omringade o ja fyfan va läskigt dt var haha xd  senare så trääfa vi jimmie  :D  vi gick hem till honom o hade ruuligt  :))  sen drog vi hem till fanny där vi skulle sova  :)  malin  o fanny N var typ trötta så dom skulle sova men jag och FannyJ ville kola på skräckfilm , så vi såg på dt me emma  :)   men sen somna emma o jag typ halv sov fanny bah louise jag bah ja jag är vaken sen 2 sekunder efter bah louise du är ju inte alls vaken .. xD haha så vi gick upp o lag oss sen eftersom jag o emma bara sov o fanny ville inte titta själv haha  ;D 
rolig dag älskar er flickor :)  <333
Kommentarer
Postat av: fannyjansson

hahha, jag älskar er <3333 ! :D

louise, du är säker på att du är vaken nu va? (:

2009-02-17 @ 18:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback