malin o jag äger på skridskor så passa er ! ^^

Idag åkte jag och malin till stan efter skolan för att vi skulle köpa skridskor. Vi hitta ett par som var skit heta elr hur malin ?   (a) haha iaf sen åkte vi hem till bjk där jag då hade fotbollsträning, vi typ sprang.  Efter den gick jag hem till malin för jag skulle sova hos henne  :)  vi typ dryga lite sen kom madde hem så skulle vi åka skridskor men malin hade typ inte fått sina slippade som jag fick ?   så peter ringde ner till nån vid ishallen viktors pappa typ kmr inte ihåg va han hette xd  men aja vi gick ner fick malins skridskor slipade sen åkte vi lite coh jag verkligen söööög !!  men det var bara för jag inte knytit så bra x) jag skyller  på dt  (a) ^^  haha efter vi åkt och skämt ut oss lite så gick vi hem till malin ..  :)   kollade lite kort på deras kamera , peter hade typ knäppt kort på alla hockey killar  (a) roligt att se höh  sen så vare sängdags x)  ^^  haha jag och malin låg och prata ett tag sen så vare bäst att vi skulle sova , och då hade vi en tävling om vem som kunde räkna längst innan man somna  men ajg tappa räkningen vid  80 (?)  typ haha xD :P  men dt var inte roligt x)  hahaha det var dagen  ;)   älskar dig sjukt mkt malin <3333 :D 
pusssipuss
Kommentarer
Postat av: malin

haha ja de kan ´man verkligen säga , sexigaste skriskorna :D hahah <3333

älskar dej grovt mkt gmn <333

2009-02-05 @ 17:14:11
Postat av: fannynilsson älskar fannyjansson

jag äger er ofc (aaaa) :D <3333

2009-02-05 @ 18:17:57
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fredde :)

era skridskor är fan sexiga ;)

2009-02-06 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback