Måndag

Heeeej :D
Idag var jag o malin jour i skolan idag :) 
det var ganska drygt men skönt att slippa lektionerna  ;p 
Efter skolan skulle jag vara me julia men dt blev inte så..
eftersom hon dissa  :p
men dt gjorde inget för jag kom hem gjorde lite matte
eftersom jag inte hade något att göra och att vi har matte prov imorgon -.- 
Men senare ringde fanny o rädda min dag  :) 
hon fråga om jag vill hänga me och åka skoter me henne sofie o emma  :)
det var super kul ! Fan va jag älskar skoter det är de roligaste som finns fan :D <3  haha
Ett stort tack till FANNY EMMA  och SOFIE :D <3 
PUSSIPUSS

Kommentarer
Postat av: ElinE

haha låter kul med skoter <33 haha fast det blev lite dåligt förra gången jag åkte skoter hos dig (: haha xD

2009-02-10 @ 18:32:06
URL: http://smuulpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback