massa dagar (;

Har inte hunnit skrivit på några dagar men här kmt dt ; 

fredag  :D  jag var me fanny och malin som sakt vi hade fett kul hihi men slutet var inte lika kul , men jag skyller på malin haha det var liksom hennes dåliga idé som gjorde satt det hände ja ni vet vad  xD  (a) annars var det kul dt här måste göras om :D

lördag :D fanny skulle typ till stockholm idag så hon skulle gå upp typ 8 och vi var ju typ jätte trötta eftersom vi vart uppe nästan hela natten (;  men jag gick iaf me fanny upp och gav henne frukost, sen tvinga hon upp mig igen så jag gick o lag mig.. men dt tog inte lång tid fören fanny kom upp till rummet och bah  louise dt var läskigt där nere hahah xD   men aja sen somna jag typ och när jag vakna var fanny borta xd hihi jag och malin typ slöa hela lördagen  (?)

söndag :D dagen börja med träning klockan 8 drygt att gå upp som vanligt , men riktigt kul me träning faktist :) efter träningen skulle jag hem och fixa mej lite sen skulle jag till bjk.. var me malin sen och vi kolla på film sen gick vi till ishallen och kolla hockeymatch  :) pojkar 95:spela (; dom förlora tyvär me 6-5 :p .. efter matchen gick vi hem till malin och gjorde lite saker sen gick vi tbk och träffa jocke daniel rikard och jesper  :) .. sen fick jag lov att åka hem eftersom vi skulle få gäster för pappa fyllde ju år ;p 

Ett stoooort grattis till pappa och fanny älskling <3333 :)

hare bra alla :D

Kommentarer
Postat av: fjaantig.blogg.se

taaack sötis :D:D:D<3333333333

2009-02-02 @ 21:01:54
Postat av: sofie blom

whut ? jag kanske inte filmade då ? eller gjorde en till film ? SOPA

2009-02-02 @ 23:08:42
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: sofie blom

whut ? jag kanske inte filmade då ? eller gjorde en till film ? SOPA

2009-02-02 @ 23:08:45
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: sofieblom

hejdu :)

frågestund på bloggen,

om du har lust att ställa en fråga ^^

2009-02-03 @ 16:19:09
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback