min fredag :D

heeej älsklingar :D <3
idag gick jag fanny o malin på stan  för vi skulle köpa present åt fanny  J ;) som fyllt år haha :D för imorgon ska vi till henne o fira  (;  , vi hade ruulligt gick runt på stan o kolla lite sen så köpte vi hennes present  x) hihi och sen åkte vi hem ,  tog en 888 jag skulle sova hos malin men fanny skulle hem för hon och jenny ska ju sjunge imrgon :D:D  till talang  hih ^^ hoppas dt går bra :) jag o malin hade ruuligt , vi hade bestämt oss för en  myskväll men dt blev ändå att vi skulle till gårn och kolla vilka som var där ;)  hihi men sen när vi skulle gå hem så träffa vi philip o steven uppe vid hemköp blev att vi var kvar där ett tag hihi  (a)  men sen gick vi hem o kolla på film ^^ hade mys me läsk och chips  ^^ <3  sen så flumma vi lite sen vare nattinatti  ^^ (a) hih .. och som philip sa  ;  tjena smulan står du här o kexar , haha lite fel va ;)   hare bra alla hoppas ni hade en lika rolig fredag kväll som jag  ;)   <3
pussipuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback