älska att shoppa mohaha x)

Föst vill jag bara säga förlåt för att jag inte skrivit på ett tag  :p  men jag kan säga att den inte har hänt så mkt :p
aja iaf dagen har vart toppen kul :D börja med att jag vakna i soffan , haha ja, jag råka somna i den igår x) 
Idag skulle mamma och jag på stan och shoppa :) det var jäääätte kul  . jag köpte  ;
Ett par puma skor
Ett par jeans legings
Ett par jeans
Ett svart långt linne
Ett vit långt linne
En tröja hah
och sist
En koffta :)  <3
¨
Älska att gå på stan me mamma haha :D (a) <33
Efter några toppen timmar på stan var vi på väg hem för jag skulle ha fotbollsmatch  :)
Match mot iron  :p
Det blev 0-0 jag var verkligen sämst den här matchen !
Fick skavsår :/ 
haha men aja det var bara en träningsmatch och kul hade man ju :) 
älska fotboll seriöst det är så jävla kul  !! :D
Ikväll ska fanny sova här ,. träning imrgon klockan 8 , jippie !.. haha x)
Pussiipuss
Kommentarer
Postat av: emelie annerklev

mötte ni 96:orna ? :D fina kläder förresten <3

2009-03-01 @ 11:00:15
Postat av: louise

pinsamt men ja haha xD <3

2009-03-01 @ 18:58:02
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Snygga saker! Dom jeansen har jag med spanat lite på..

2009-03-02 @ 19:02:24
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: fannyjansson

hahaha louise,

- har du nya legings?

stund senare

- har du ny tröja?

lite senare

- har du nya skor?

haha du fattar xd

2009-03-04 @ 18:44:06
URL: http://fjaantig.blogg.se/
Postat av: louise

hahaha ja fanny jag fattar xd

2009-03-04 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback