Helgen :P

Har inte skrivit något under helgen typ men tar igen det nu (;
Lördag vare ju alla <3 dag  :D  då var jag o malin me fredde zacke och jocke bajs på viggo att han inte kunde komma  !  :p  :(  iaf vi hade ruuligt  hela dagen och kvällen :D  klockan tolv på natten ringde jag o malin mamma och fråga om hon kunde hämta oss i bjk eftersom jag hade fotbollsträning imorgon klockan 8 ! :/  men men , . mamma hämtade oss så klockan halv ett typ satt jag o malin hemma hos mig och drack choklad och goffa mackor  :D ^^  hihi som vanligt  ..  sen gick vi o lag oss.. :p  
Söndag.. pappa kom in och väckte mig klockan 7 och sa nu äre 20 minuter kvar tills vi åker  jag bah vaa :O  jag hade försovit mig.. :/   men iaf det gick väl bra än då malin hon fick ligga kvar i den Sköna gosiga sängen medans jag fick dra mig upp .. x) :(  hah  när jag kom hem efter träningen låg hon fortfarande och sov !   jag väckte henne då thihi orka inte vänta på att hon skulle vakna  xd  så vi gick upp fixa oss sen fråga vi mormor som kom och skulle fodra elr nåt :P  om hon kunde skjusa oss till bjk för vi skulle kolla på 95:ornas hockey match  ,. tyvär gick det inge bra för dom  :/ men dom var bäst iaf hah  ^^ <3 senare den kvällen kolla vi på A-lags matchen eftersom vi inte hade något annat för oss och för att jocke o fredde ville att vi skulle kolla me dom .. :P   så vi gjorde det sen kom matte och kolla me oss sen så typ gick jag o malin hem skulle till robinas o hyra en film  :)  jocke fredde och matte hade typ gått efter oss och spionerade på oss :S x) haha  .. :P  tog typ 100 år för oss att välja film  men till slut blev det  "alla hans ex" elr något sånt :P xd 
När vi var hemma hos malin hade vi frågat madde om vi fick sova i henne (jätte sköna dubbelsäng)  och det fick vi  (aa)  när vi skulle sätta på filmen så funka den  inte ! fatta lack vi fick men aja vi kolla på en annan film tillslut  :) elr ja malin kolla för efter typ 5 minuter av filmen sov jag  .. (a) lala haha men det var bara för att maddes säng är såååå skön ! :D jag sov jätte gott men inte malin eftersom jag typ prata i sömnen sparka henne och tog hennes täcke  (a) 
Måndag  gjorde vi inte så mkt gick ner till robinas o träffa madde och jossan  :)  sen åkte jag hem för jag ska packa till Idre men orka inte packa så jag satte mig vid datan ist  ^^ (a) <3  De var helgen hoppas ni andra haft en lika ruulig helg som jag !  (a) <33 
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback