louise säger

Idag hade vi matte prov -.-  .. tråååkigt haha och jag som verkligen suger på matte ! ;o  men aja jag tror dt gick bra , bra för att vara jag ..xd :p  höh efter skolan var jag me malin ett tag vi kolla på film :) sen åkte jag bussen hem snacka me busschauffören xD han var riktigt snäll , han var ny hahahaha :) ^^  sen hemma satte jag mig vid datan , fixa lite på min blogg , men dt blev inte så bra :p  elr vad tkr ni  ?  <3
Föresten någon som vill vara me míg och malin på lördag  :D alla <3 dag ju !  haha ^^  <3

bilder från helgen när jag malin o fanny N  fira fanny J kmr senare när fanny den dryga människan skickat bilderna ! -.- hahaha xD
pussipuss
Kommentarer
Postat av: jockej

kan kanske ses på lördag:P:Pom ni vill

2009-02-11 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback