Dumblondin .. -.-'

Nu sitter man här och pluggar franska !. fyfan va tråkigt det är ! :O hata franska seriöst finns det något värre språk ?! hahah asså jag suger på franska medans alla andra är jätte duktiga , vad äre för fel på mig ;S
Idag fick vi iaf reda på hur det gick på no provet  :p jag tyckte jag hade varit bra på provet hah, så fick jag bara 19/27 och jossan o elin dom sattsarna fick 26/27 elr va det var x) jag vill också vara smart !! ;o (a)

Imorgon blir det en rolig dag , ska baka semlor med julia :D det är ju fettisdagen ! ^^  hihi hoppas vi lyckas bättre i år elr hur julia  -.- xd mhaha

Kommentarer
Postat av: fanny''pucko''nilsson

louise du kallar dej dumblondin ? vem fick fan 15/27 på no provet ? ;s

2009-02-25 @ 16:38:49
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: louise

ja men du är ju smart på massa annat :s :p

2009-02-25 @ 21:19:04
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback