18/1 - 09

Idag var jag med malin vi vakna typ 12.30 så skulle vi äta frukost och se på film, men vi fick pausa mitt i filmen pga att vi skulle kolla på rubens innebandy match kl 1.20 ;)  så vi gick ditt kolla dom vann med 7-5  :D:D:D:D dt var ju bra sen kom vi hem och kolla på resten av filmen  :p  gjorde typ ingeting, sen drog vi till skuttunge för att malin skulle sova hos mig  :) <3 så skulle julia komma coh vara med oss på kvällen men dt sluta med att hon sov här iaf :p och jag drömde världens äckligaste och läskigaste marddröm  (stavning ?) ;)  höh  men fyfan jag säger bara hata hata hata fåglar  :O  :'(   hahah så äckliga asså!.   men aja nu så sitter vi och nördar ska väl hitta på något snart om vi orkar :p 

pussipuss


Kommentarer
Postat av: emma

SV: haha ja! x) vem gör inte liksom ? ^^ <3

2009-01-18 @ 21:41:43
URL: http://emmaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback