21/1 2009 onsdag (;

Idag skulle jag och malin vara men vi visste inte om vi skulle vara i bjk elr skutt , men tillslut blev dt att vi åkte hem till mig i skuttis:D:D: höh  , när vi kommit hem till mig slog vi oss ner vi datan.. kan ni gissa vad vi gjorde där ?  xd :D  höhö jaa vi spela fiiisisis  :D nööördar vi är asså!  (; men aja efter ett tag ringde jocke och viggo, dom ville vara me oss och ville att vi skulle komma till bjk.. så ja vi kolla bussen och så såg vi att dt gick en buss om 10 min vi bah jaa skynda ! så vi typ sprang hela fucking vägen till bussen hahaha fy vad jobbigt xD   men aja när vi kom till bjk träffa vi  viggo coh jocke i ishallen  (;  vi skulle kolla på dres träning sen  :p men ´jag coh malin skulle gå hem till henne och äta först så när vi var klara och skulle gå så märkte vi att min sko var sönder !  ;O trakedjan var typ av :S  kooonsigt  , höhö och malin skulle ner till roobinas och köpa tuggummi :P och jag hoppa på ett ben thihi orka inte använda min trasiga sko ;p men sen fick jag låna ett par av malin för dt blev jävligt jobbigt att hoppa på ett ben x)  sen gick vi ner och kolla på deras träning  (;   <3
pussipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gjorde er sällskap hem (a) möhahah <3

2009-01-22 @ 17:26:31
Postat av: Anonym

tror inte din fråga kom fram på min blogg :P

det stog ingenting iallafall.

2009-01-22 @ 19:31:06
URL: http://evveelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback