23/1 2009 foooootbollen snart :D <3

hej alla gjorde ingen inlägg  igår orka inte höhö :P  måste bara säga att jag var riktgit mobba i skolan idag , hahaha x) på hk så kasta henke rikard och johan mat på mig :(  sen på bilden måla rikard och henke på mig  .. :(   haha men jag gjorde hämd råka peta rikard i ögat höhö  x) men efter skolan iaf var jag me malin skulle egentligen vart me jocke viggo och malin men jocke var sjuk :( bajs på han haha  :D  men aja jag och malin var ett tag men sen fick jag lov att åka hem eftersom vi skulle ha nån fotbollsgrej i buggdegårn höh.. dt var jätte kul hade bordshockey turnering  :D  och massa skoj , sen så fick vi veta lite om laget hur dt ska bli i år och allt  :)  träningen börjar på söndag rooooligt  :D  <3 men klockan 8 på morgonen  -.-'  :( inte lika kul men men .. höh  skulle vart me malin på kvällen men mötet tog så lång tid och så orka jag bara inte åka till bjk  :p höh men fööörlåt så mkt men vi får vara nån annan dag   :) 
pussipuss hare bra allihopa  :D:D:D <33333
Kommentarer
Postat av: jockej

skit att jag va sjuk:/

2009-01-23 @ 22:23:58
Postat av: fjaantig.blogg.se

och nu har jag slutat på fotbollen :)

2009-01-25 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback