Dag med malin älskl <3 :)

Dagen börja väldigt bra fick sluta tidigare, sluta kl 11 :):)  höhö då var jag med malin efter skolan gick hem till henne och nörda lite fiiisis  :D:D ^^ höh  sen så drog vi till stan på bussen träffa vi tove becka och ida  :) hade skoja med dom.. sen kom vi till stan och då gjorde vi en ny skåpnyckel till mig eftersom jag så slarvig är tappa bort min höhö men nu är allt fixat  :)  och vet ni vem vi såg på stan då..jo   Per-hammar i tsatsika filmen höh  ^^  vi följde efter han och hans kompis in på H&M höh men sen så efter ett tag drog vi hem till bjk och kolla på hockey match :)   där träffa vi då erik jocke viggo och zacke :)  ruuligt ruuligt  sen gick jag och malin  till gårn och hade skooj  :)  sen gick vi upp till affären var där ett tag sen gick vi hem till malin och såg på tv och åt pockorn  :D xd  ^^  häärligt dag idag asså! :)  
älskar dig malin sjukt mkt   finns ingén bättre ! <3333  :):):):):)
Kommentarer
Postat av: juliaw

FETAST KUL DET LÅTER ,

kan ni inte ringa mig ngn gång ? :( , haha jag börjar få kramp av att vänta (aa).

2009-01-17 @ 15:44:45
Postat av: Anonym

synd att du inte ringde , då kunde vi träffats :) <3

2009-01-18 @ 16:41:16
URL: http://ttildabagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback