fanny fanny malin och jag ruulig dag <3

Kan bara säga att den här dagen ahr vart sjukt rolig , haha som när petra och jag drev med massa på sms men alla som har fått ett konstigt sms från mig idag så vare petra  haha ^^ x)
En annan bra sak var ju att vi fick sluta 12:30 pga att våran no och ev var inställd :D  jippie ,.. men jag coh malin fick ändå lov att vänta på fanny coh fanny för dom skulle ha idrott innan dom sluta och vi skulle liksom vraa me dom :/ men dt gjorde inte såå mkt,. men efter deras idrott iaf gic vi hem till malin och spela fiiiisis. Fett kul hahah och dt är jätte kul ochs e fanny jansson spela för hon är verkligen jätte dålig thhihi inget illa menat x) dt är bara sååå gulligt thaha  ^^ :D men iaf sen så baka vi kladdkaka med jossan och madde  :)  goottigott
Senare gick vi och kolla på killarnas hockey träning dom träna me 94:orna idag typ höh :p .. efter typ en kvart på deras träning fick fanny jansson lov att åka hem :/  tråååikgt men aja fanny malin och jag satt kvar , men sen blev det lite problem så vi fick lov att gå ..jag ska inte säga något men jag hoppas verkligen att du kmr må bättre snart och du vet att jag alltid kmr finnas för dig gmn <3333
förutom allt tråkigt så har dagen varit riiiiktigt rooolig :) <333

puuussipuss hare gööött alla ;) <3 höh
Kommentarer
Postat av: emelie annerklev

vad hände när ni kollade på hockeyn ? :( "problem"

2009-01-20 @ 11:04:03
Postat av: fjaantig.blogg.se

ja, okej, jag är dååålig :( men jag är nt spelnörd som du och malin hahaha (x <3

älskar er flickor vi 4 har alltid kul (:<333

2009-01-20 @ 19:25:02
Postat av: Anonym

lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove <3333333333

2009-01-21 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback