vilken dag xd :O

Heeej alla glada människor  :D:D:D <3 
Skrev inget om igår men då vare iaf öppet hus i skolan, så vi börja kl 15.00 så jag sov till typ 11.30 gick upp gjorde mig ordning sen gick jag till julia .. vi baka kladdkaka som blev jäääätte god haha fan va vi äger julia  plus så var vi så duktiga så vi skrev J <3 L  i kakan  :)    hihi   sen drog vi till skolan jäätte kul  när vi skulle gå på bussen elr hur julia ? ^^  xD   i skolan vare som vanligt fast mer folk om man ska säga så  :)  hihi  måste bara säga att jag o malin hade väääldiugt kul på matte lektionen  :) hihi vi är " balla " haha iaf dagen har inte vart lika kul  väldigt tråkig faktist hah efterskolan ´gick jag hem och gjorde precis ingeting ;p tack alla som roa mig me massa sms  :D 
hahaha och julia ! fan vilket trevligt snack vi hade på datan !  ,  haha jag tkr faktist såhär  :)  vi gör så han gillar dig.  för jag vill inte ha honom släppande efter mig hahahhaha xD  ^^  (ingen vet vem jag menar så ingen ska ta åt sig) hihi och julia du kan gå och dööö sluta lura han me att jag playar alla xD   haha julia och jag har sjukaste humoren.  Jag säger bara lita inte på julia hon ljuger upp till 100% haha så om hon skriver att jag gör massa gör jag inte ditt thaha  xD  och iaf julia vet du vilka stora problem du skappat :O xd hatar dig haha jag ringer dig nu om dt är okej ;D xd måste bara säga att jag tkr sjukt synd om dig malin <3 ;(  hih :P   
hej då alla hare bra  :D <3

Kommentarer
Postat av: Juliaw

jag orkar intge kmt ngt mer , även om det finns sp mkt jag vill säga lalalal hahahhahah xD det ända jag skriver är

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHA

2009-01-29 @ 22:28:55
URL: http://juliawahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha dee va bara kul på matten för att jag va där ;)

2009-01-30 @ 15:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback