jag är glad !!! glad glad glad

JAAG DÖÖR  !!!!
shiiit vad glad jag är !
mamma bah kom in i vardagsrummet med två kartonger  o bah  ,  tjejer vill ni ha en sommarpresent av mig o pappa
vi bah aah visst liksom o gissa vad jag fick !  :O  asså shit jag dööör !!!
en bärbar data !!! :D  :D:D:D 
asså jag är överlycklig , jag som liksom tänkte börja spara till en så bah får jag en , med inbyggd webbkamera  :D
aaahhh så niiice asså  :D  <33333 
dagen som har vart rutten har nu blivit kanon , nu ska jag nörda framför min nyaaaaaa data  (aaaaa)
mihihih shit vad jag ska mobba dig fanny  xD  (fanny nilsson) höhöh du fattar xd

älskar mina föräldrar !!  älskar mamma o pappa  (A) världens bästa ! :D <3333333333

Kommentarer
Postat av: fanny jansson

oooooooooooooomg ! du driveR? :( :( :( :( :( :(

fan vad orättvisst ! :( jag sparar och kommer inte få ihop nån förens ngra år och du bara sitter i soffan och tare lugnt och vips så får du värsta bästa bärbara, :( haha, asså seriöst ! BORTSKÄMDE JÄVEEL :@ skoja (a) jag är glad för din skull :D ......... :(:(:(:(:(

2009-07-08 @ 00:10:32
URL: http://fjaantig.blogg.se/
Postat av: fanny

men fuuck ofta du bara får en, din dumma ungeeeeeeeeee ! fyfan va taskiiiigt , :O

bajsa ner dej -.-

2009-07-09 @ 12:26:08
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback