sportscamp nästa

hejsan 
sitter här med julia ska sova här inatt eftersom vi ska åka tidigt imorrn till sportscamp  ,
det ska bli ganska kul väll , antar jag haha  ;) 
var där förra året o ah de är ett minne för livet så jag tipsar !  åk dit  .. alla som är sportintresserade de är sjukt kul  :)
ska vara borta i en vecka så jag kmr hem på söndag men då åker jag till min stuga i norrland så jag kmr inte hem förren om två veckor men ah sakna mig inte för mkt ,  haha  ;) 

knäppte massa bilder me malin o julia men dom kmr senare när jag kmr hem ,  promise ;D

hare bra pusss på er  :) <33

Kommentarer
Postat av: fanny

ha dt så braaaa, och den låten kmr du få höra mkt från sportscamp ;) <3 pussinuss

2009-07-13 @ 21:53:09
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback