har man blivit en badkruka :O ?

hejsan sötnosar  :D<3

skön dag idag , solen har schtekt på hela dagen. har vart med rebecka och vi har legat vid badet hela tin typ . :)
konstigt men sant så vare faktist årets första dopp för mig  (a) och jag har blivit ttyp världens badkruka :O
haha jag har aldrig vart det förut ?!
är du badkruka ? :p
sen ungefär vid 7 cykla jag hem . så himla drygt !!  ge mig moppe ffs!!  :'(  livet skulle vara så mkt enklare haha .



på torsdag drar fotbollslaget på aroscupen ;D ska bli kul kul  ,
måste träffa dig malin innan dess !!  saknar dig .. känns som det var jätte länge sen ! när träffa jag dig senast egentligen  :O ? hahah
aja ni får ha en bra kväll haha
puss på er <3 :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

muhaha, badkruka

och rädd för fiskar

och rädd för snokar,

OCH rädd för fååglar,

hahah ^^ :)

2009-06-24 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback