hemma igen :D

hejsan , nån som saknat mig ?  (a)
haha jag har saknat många iaf ,. 
aros var fett kul det gick väll ganska bra , kunde gått bättre men men , trodde jag skulle komma hem på söndag men eftersom vi gick vidare till b-final så stanna vi tills måndag :p  har ont i mina fötter och har fettaste skavsåren :O ! 
stackars mig haha ,  :p   men men ,, om två veckor (?) ska jag till sportscamp har faktist ingen lust me det  ,.  vill bara vara hem med kompisar  .. :(   men mamma har betalat så vad har man för val . det kmr säkert bli jätte kul. :p 
men nu ska jag gå och packa upp min väska. 

mina fötter innan matcherna  ;D

vad gör man inte för laget liksom  ?   ;)

puss på er <3
Kommentarer
Postat av: fanny

hahah okej dt där slår alla mina gånger xD

2009-07-04 @ 17:36:52
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: juliaw

B-FINAL HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST

2009-07-04 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback