SOMMAR !

Hemma från matchen nu .. hade verkligen förväntat mig att spela matchen asså var riktigt taggat sen bah .....  
min fucking skavsår !!! AJ .. spela första och hälften i andra halvlek men sen palla jag inte mer fick byta och ta av mig skorna för dom klämde på såren :/  pappa säger att jag inte ska träna fören skavsåren läkt .. liksom hur lång tid kan de ta ?  :O   aja vi vann iaf matchen med 2-0 inte för att de känns som vi vunnit hah ..   :p

imorrn äre skolavsluting de kan man verkligen inte tänka sig !.   tänk sommar shiit va skööönt  :D
men känns som de kmr bli dåligt väder ,. palla vill att de ska vara sol ju :p

vad ska alla göra på sommar lovet  ?  är lite nyfiken faktist (aa) <3


   jag för ett år sen på skolavslutingen ,.  bjuder på bilden (a)  :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback