trött elr .?

hej , sitter här och är sjukt trött. tror jag ska somna snart ,
haha igår vare poolparty hos elin men fotbollslaget sen efter det drog jag o emma till alex och langen, blev typ att vi sov kvar där , elr ah vi sov inte men ändå . bada o massa fett kul , sen idag ska jag åka på aroscupen träffade malin ett tag för jag ville så gärna träffa henne innan jag åkte , men nu så måste jag packa och duscha ska åka om 1 o 20 minuter ^^ hahah så jag kmr inte skriva på ett tag kmr hem på söndag skriver mer då , jag har mobilen med mig så det är bara smsa om det är ngt ,   0739458342   :) 
puss på er  hare bra <3

Kommentarer
Postat av: fanny

svara på min fråga på bloggen, superviktigt ! :'(

2009-06-28 @ 21:20:24
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback