Frilufsdag (skridskor) ! ;o (a)

Nu sitter jag här med ont i rumpan o knäna hahha .
Idag vare frilufsdag. Jag och malin hade valt skridskor  bara för att vi är bäst  (a) .
haha men det var fan skit kul, specielt på slutet när vi körde match  (a)
jag var grym jag gjorde jätte mkt mål ^^ hahaha
alla skratta åt mig när jag ramla, bara för att jag har dålig balans! :(
sen blev jag mullad av sebbe o calle och det var ju också jätte kul.. -.- xd  hah
aja jag o malin är iaf bäst på hockey så :) 
hoppas alla ni andra haft lika ruuligt som jag hade (a)<3

juste nu har jag bestämt mig för vilken mobil jag ska köpa  jag ska köpa en  T 700 sony ericsson  ^^
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: sebbe

ska du inte berätta om din fina vurpa när du stog brevid mej också ? xD

2009-03-11 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback