hårförlängning eller inte ?

hejsan alla glada och sura bloggläsare  ^^

jag har en fråga som jag gärna vill att ni svarar på  ..
ska jag köpa hårförlängning   ?  eller tkr ni att det är bort kastade pengar  ? :P 

jag gillar verkligen inte matte..  hade matte prov idag , och det gick väl hyfsat men ändå ,
när jag tänker på matte eller tittar på tal så får jag liksom ont i huvudet.. hahah palla matte  ..
men tro inte att jag är osmart nu ,. för jag är ändå ganska smart  , hihih (a)

skriver mer senare kanske men nu ska jag gå och ta ett varmt bad tror jag ,,
jag fryser så jävla mkt ,, fett kallt  ! jag som hade trott att våren var på väg ..
så kmr det ännu mer snö ! PALLA  !! nu vill jag verkligen att våren ska komma  ^^
pussipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

onödigt att köpa hårförlängning..

2009-03-24 @ 21:08:34
Postat av: fanny

gör dt du, köpt hårförlängning, men glöm inte attha råd me mobilen först (a) <33

2009-03-25 @ 07:28:47
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fanny

plus, glöm inte att kommentera min blogg :) <33

du vet våran deal , mohahah xd <333

2009-03-25 @ 07:29:24
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fanny

sv : ofta jag var fin ?! :O



+ att jag tkr att du kanske inte ska köpa hårförlängning du är fin som du är :) men det blir säkert fint om du väljer det såklart (: <3

2009-03-25 @ 16:20:38
URL: http://fjaantig.blogg.se/
Postat av: jossan

jag tkr det är bortkastade pengar, du är fin som du är :)<3

2009-04-03 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback