Hata träningsverk.. -.-'

Hej alla glada o pigga xd , hah här sitter man me träningsverk ! 
asså jag fattar inte hur man kan åka skridskor varje dag o allt haha jag menar jag kan ju knappt böja mig ner o jag åkte bara några timmar igår xd :p
iaf skolan var dryg som vanligt idag, efter skulle malin följa med mig hem men vi missa bussen så vi gick hem till malin ist och satte oss vid datan  , kan ni gissa vad vi gjorde på datan? hah jo vi spela spel x) som vanligt .. 
men nu har malin visat mig ett jätte roligt spel (hopper2)  thaha fett kul ;) aja sen åkte jag hem nörda lite vid datan och hade tråk så jag ringde fanny och fråga om hon ville springa me mig. och det ville hon :)   asså fan va kul man kan ha när man springer vi typ kasta oss på mage spinka som vi säger xD på gubbar, kolla på tv genom andras fönster . tack för att du rädda min kväll fanny  :D <333
sen när jag kom hem så börja mamma prata om att vi skulle hitta på något på påsklovet hela famlijen , jag bah jaha och typ brydde mig inte. sen mamma bah vi kanske kan åka till USA eller någon annan stans.. och då blev jag ju intresserad ^^  haha nej men fett kul . men det var typ för mamma hade nåt present kort som går ut snart så vi måste typ åka någonstans och dt vill jag ju gärna (a) hihi TACK MAMMA  :D<33333
pussipuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback