Helgen hos Nathalie (:

Heej sötnosar som läser min blogg  :) <33
helgen har vart toppen här hos nathalie ,.
jag kom till nathalie ungefär vid fem tiden då viktor och nathalie låg i sängen och lyssna på musik (; 
sen så gick vi ut och knäppte kort som vi alltid brukar göra  ^^ 
sen blev dt matdax (a) haha vi åt tacos och dt sluta med gurkkrig  (;   hahaha roooligt  :D
efter maten vare melodifestivalen på tv så vi satte oss och tjocka ennu mer.. (;   
godis o chips mums., fast jag åt ju inge godis eftersom jag har godis förbud..  buuhuu  :'(    (a)
men bajs att inte emd vann ! asså dom skulle vunnit dom är ju sååå bra ! ^^  
Vilken låt tkr du skulle vunnit ?  vare rätt låt som vann ? 
jag tkr inte det var rätt låt som vann  :/  aja  :p
efter vi kollat på tv så flumma vi lite sen satte vi oss vid datan  :p
var uppe till kolckan 3 .. sen vakna jag klockan 7  tror jag det var (?) iaf julia ringde mig och snacka om träningen elr nåt ? jag fatta typ inget eftersom jag knappt hade vaknat haha  :p
sen somna jag om och vakna vid 11 typ .. jag hade sovit hur skööönt som helt brevid nathalie men dt hade tydligen inte hon.. :p jag hade visst knuffat ner henne på golvet och tagit hennes tecke och allt haha  :p  
sen så idag så har vi inte gjort så mkt mest suttit vid datan och spelat lite gta  :)
sen baka vi kladdkaka ..  mumsi  ^^ och dt sluta såklart också med smetkrig x) 
taack för en toppen helg asså ni gör mig så glad ! jag kan inte fatta .. när jag är med er kan jag inte bli lyckligare .. <3333
älskar er enormt :) <333 pusssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback