helgen me älsklingarna !

Shoooheej allesammans  !  :D 
Idag känner jag mig bara lyckligt glad ..  :d 
känns som jag bara fick en kick och så mår jag toppen ,
någon annan som känner som jag  ?   hoho (aa)
men det kanske är för att jag spenderat helgen med världens underbaraste flicka  ?   :D  Faanniiee ^^ + att jag har vart me malin och fannysana fredag - lördag och vi hade fetaste ruuligt  :D  typ dansa och flumma hemma hos fanny sen drog vi över till syster som hade fest hemma  ^^  vi spionera och fan va vi är gryma asså !!  *stooolt *
sen efter ett tag när alla typ frös gick vi hem till fanny och goffa kladdkaka  ^^  sen kolla vi på en konstig skräckfilm .. (a) sen sov vi , jag och fanny J sov längst såklart  (a) hahaha 

bilder kmr hära  ^^ <33 



 

     
 
   
 
 
vissa är bättre än andra ..
Älskar er otroligt mycket ! med er är jag den lyckligaste människan på jorden ! <3333

Pussipuss
Kommentarer
Postat av: fanny

älskar er <333

2009-03-22 @ 13:26:08
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fanny

feett kuuuul , älskar er så jävla mkt! :d<3

nu såg jag att jag lyckades skriva samma rubrik som dej hahahaha xD aja, haha vi är bäst

2009-03-23 @ 20:55:46
URL: http://fjaantig.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: hahaha jag bara gick mot henne och gjorde mej till lite, det var inte alls kul tkr jag , men tydligen tke hon det ? xD hahahaha

2009-03-25 @ 16:24:36
URL: http://fjaantig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback