lugg lugg lugg :O

Heejsan :) <3
idag så skulle jag klippa mig och fanny och malin följde med  :p
det blev så att jag klippte lugg , föörlåt till alla som inte vill att jag skulle göra dt .. :P  höh 
efter jag klippt mig så gick vi lite på stan för jag skulle köpa present till mamnma som fyller år idag , alla säger grattis  :)
och till min kära syster som fyller år imorgon  :p  
sen skulle jag ta spruta , som gööör såhär ont !!!!! skoja nej då men den gjorde inte så  ont .. :P 
sen åkta vi bil med pappa hem.. när jag och fanny kom hem så var släkten redan här o fira mamma  :)
kul att träffa alla saknade kusiner  , synd att oliver och elliot  inte kunde komma  :p
Fannys familj har dragit till klövis så nu ska fanny vara med mig heeeeela helgen  -.- 
haha skoja nej men det  kmr bli skita kul (aa)  haha  ;)  

FÖRE ...                                                                              EFTER ..


jag tkr att mitt hår var finare innan .. :/  ångrar att jag klippte lugg ., men aja , nu har jag ju iaf provat på något nytt  .. 
vad tkr ni  ? :p <3 

pussipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej gumman dt va fett fint ! <3

2009-03-19 @ 22:37:24
URL: http://matildabagge.blogg.se/
Postat av: nathalie

licka fint hella tiden älskling! <333

2009-03-20 @ 13:10:55
Postat av: fanny

du är finast i allt älskling

2009-03-23 @ 20:59:50
URL: http://fjaantig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback