Otursdag ;o

Idag vare ingen bra dag ..  börja med att jag kom till skolan och såg ut som ja jag vet inte vad ! :S plus att lukta KEBAB :O bara för jag hjälpte mamma laga köttfärs på morgen eftersom jag vaknade väääligt tidigt.. :p Så det var lite pinsamt så jag fråga om inte Elin hade nån parfym och som tur så hade hon det :D  så jag spruta på mig och den lukta typ jätte starkt så jag lukta kebab blandat me... usch ah vill inte tänka på det  :S  malin sa att jag lukta som en nerpissad unge  :( hhahha  men jag tog av mig tjocktröjan som stank som mest , och så typiskt hade jag en mörk bh och ett vit linne !.. toppen ,. men julia offra sig och gav hennes tröja till mig (:  så julia gick runt och frös idag (a) ett stor tack till julia hih  ^^  senare så satte jag mig såklart på en blöt stol ,.. så jag blev blött på ruuumpan :) fan va nice !! ... -.-'  sen blev jag träffad av 1000 snöbollar när jag vänta på bussen ;)  -.-  senare på kvällen vare fotbollsträning som jag längtat efter  :) men såklart gick det också sämst för mig även där .. men men hoppas på en bättre dag imorgon .. :P  

Hjälp här tack  ;
Någon som vet en bra mobil jag kan köpa  ?  :) <33   

pussipuss

Kommentarer
Postat av: fannyjansson

svar : fanny och jag kanske är lebbar ? :o

skoja hahha , vi är lite annorlunda bara kanske (:

hahaha

2009-03-08 @ 19:56:46
URL: http://fjaantig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback