syskonkärlek eller rättare sagt syskonBRÅK !!

Hejsan svejsan  :D <3
Här sitter jag och fryser , palla snön ! 
nu vill jag bara att våren ska komma ! så den kan gå fort så dt blir sommar  ^^ hihihi
var me malin snutt idag , vi hade ruligt som vanligt synd bara att du inte kunde vara kvar så länge  :P <3
har även bråkat me min dryga syster idag , fast dt är väl kanske ingen nyhet ..
bråkar typ en gång varje dag , :P  ... minst ... ^^  
men dt slutar oftast i skratt men inte alltid .. inte när hon är på dåligt  humör   -.- 
då är hon bara tråkig och skriker , som idag ...  palla så drygt  , 
och nu har jag sakt att jag inte ska väcka henne på morgonen för hon gör ju ändå aldrig nåt för mig .. ;O  
hahaha så nu kmr hon försova sig varje morgon hiihi  ^^ 
aja ... nån annan som bråkar med sitt syskon ofta  ? x) 
men kan inte skriva mera nu , ska springa me julia :)  runt forsgärdet  -.-  hahah 
pussipuss


 

Kommentarer
Postat av: fanny

speeeeeeedwaaalk ;D <333

2009-03-27 @ 21:09:27
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: mardh

varför bråka när man kan kramas med sin storebror (host host eller bli strypt :P)

2009-08-26 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback