till sebbebastian :D

heejhopp alla glada läsare :D

visst har de vart ett underbart väder idag , hihi
har lovat min älskade lilla vän sebastian att jag ska skriva ett inlägg om honom :))

sebastian du är en underbar snäll person är alltid är på bra humör , och om man är ledsen elr så,. så vet man att man alltid kan prata me dig , hihi hoppas jag (A)
du har rolig humor thaha älskar den :D
du är bra på hockey men jag vet att de är svårt för dig att förstå att jag är bättre på det men ah ,, tyvär :/ <33
hihihih ... nu vet jag inte va jag ska skriva men du vet att du är underbarast i världens och att du är bäst på allt efter mig (A) haha
många säger att jag har dålig humor , men eftersom vi har typ lika humor så måste din också vara dålig , thahah :D
jag har många heta snygga bilder på dig , så va säger du , ska vi inte visa några ? :D
allt tjejer kmr hänga efter dig när dom sätt bilderna , men dom kan ju gitta föör du är min ,.. tahaha elr hur ? ^^ :D <3


här kmr några bilder :)) <3


ah , hade tänkt att lägga upp fler bilder när vi cama och ditt skolfoto bl.a ,
men min dator lagar sönder -.- så bilderna kmr senare :)

puss på älskade sebastian bästavän :) <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback