valborg

shooosan :D
hoppas alla haft en trevlig valborg  (aa)
haha det har jag iaf  ,  ´börja med att .. ja , jag sov över hos fanny sen klockan halv 7 på morgonen drog vi oss upp ... suck -.-  haha bara för att vi skulle åka med fredrik och lena in klockan halv 8 för fredrik var ju fan me och åkte forsräningen   !! fett coolt  , deras båt var tyyp en laptop  :D  och eftersom vi åkte så tidigt så fick vi perfekt platser vid fallet :))  bra bra sen så drog vi vidare våra familjer och var på stan liite , drog till ett café där frida elin jag och fanny satt och prata kalle anka , haha när man suger in helium från ballongerna vi köpte hihi  jag och fanny köpte björnar  "humle &´dumle"  och frida köpte dora xD haha o elin ngn katt typ ?  xd sen efter det köpte vi glas och drog oss hem , hemma vare fett kul jag och fanny körde runt på flakan  ;D  älskar verkligen att köra moppe inte för att flakan går så fort men det är den vi får köra på  :D   men jag fick faktist prova emmas eu moppe fettt kul , jag vill ha moppe nu !!! GE  MIG .. !!! buuuhhuuu   :''''((((
resten av dagen vare skoj drog ner till brasan runt kvart i nio  ?    där träffa vi julia o elin och massa andra , sen så drog julia elin fanny jag frida axel och ruben hem till jullan bullan :D:D  kul kul kolla på film och jag typ halv sov  ^^ hihi xD sen drog jag och fanny oss hem  :))

vad gjorde alla andra roliga människor på valborg  ? :) 












    

mer bilder kmr sen för fanny har alla bilder  ;p 

pusipuss

Kommentarer
Postat av: fanny

kommentera min blogg!:D ja vill också ha moppeeee :''(

2009-05-02 @ 21:51:59
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fanny jansson

jag kommer sakna dej med älskling , det ska jag :)<333

2009-05-06 @ 17:52:20
URL: http://fjaantig.blogg.se/
Postat av: andrea

haha, vilka söta balonger ! ;O <3

2009-05-07 @ 16:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback