blondin ? tyvär

förlåt för dålig uppdatering igen..
men jag har inte haft tid för bloggen tyvär . har pluggat no hela dagen igår och idag. ändå är jag inte klar med frågorna. jag har prov på fredag. hoppas jag blir godkänd  :p 
idag fick jag reda på att jag fíck ig på engelska provet. så jag fick börja i specgrupp (basgrupp)  höhö  jätte kul. nu går jag i specgrubb både i svenska o engelska seriöst  -.-'  haha så fick jag igfranskaprovet igår med  :p
kanon kul ! (y)  
idag vare konfa lite drygt men ändå kul :p hahah o dagen skämt  ..  "vi ber för per" hahahahha xD han heter björn !   aja det var Linus som sa de . varje gång jag tittar på han dör jag av skratt heheh (a)  men men nu ska jag fortsätta plugga elr nej de ska jag inte orkar inte de haha men nåt ska jag göra .
puss hej <33


ljushuvud?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback