fanny banan

tja  ;d
var med fanny hela kvällen igår igen ..  ;)
vi knäppte massa kort o kolla på en sjukt dålig film !  shit tjejen var kåt x)  hahahah 
vid typ 3 gick vi o lag oss  :) sen idag så skulle fanny hem o göra matte vid typ tolv men inte orkade jag gå upp då hahah så hon gick hem o jag fortsatte att sova till två då jag gick upp  :)

idag äre första advent  ,
typ glad första advent  ? elr vad säger man xd  heheh 

kolla in fridas blogg där har jag och fanny gästbloggat hihi  ^^ 

bilder kmr här :)


nej mer bilder kanske kmr sen orkar inte ladda in fler hah tyvär ;)
puss

Kommentarer
Postat av: fanny

hahah ja fyfan vilken cp film xd

lofa is the shit ;)

2009-11-30 @ 17:00:55
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback