gillar louise kissie :O wtf ?



Ja nu ska jag berätta vad jag tkr om kissie..
det är inte så att jag älskar kissie och är idol till henne , faktist så är hon ju lite skabbig som jag tror ni flesta tkr elr ? aja iaf så skrivs det mkt om att hon har gjort så två unga tjejer begått självmord ? men vafan hur kan hon kunna gjort det bara för att hon skriver att lår inte ska sitta ihop mm .. men asså jag tycker också det är finare att vara smal fast det är ju inte alltid så lätt att vara de haha. men det tkr väll dom flesta antar jag ?

jag vet att hon gör om sina bilder på photoshop men hon kan ju inte göra sig själv så bra väl ? elr asså jag tycker inte precis kissie är ful ? men hon är inte heller speciellt snygg lite överdriven kanske , höh men jag tkr inte man ska skylla så himla mkt på henne , att hon gjort så tjejer begått självmord hallå? jag menar hon skriver ju bara vad hon tkr och tänker . hon är taskig men vi läser ju hennes blogg elr hur ?  hon har inte bett oss att göra det . så vi lär ju läsa den för att den är bra , jag läser den varje dag och kan inte hålla mig ifrån den . haha
 
men se på henne ? överdrivet fin  ? :O elr jag som är avundsjuk ?
ni får tycka vad ni vill men jag tkr hon är fin
men skabbig okej jag vet inte vad jag tkr haha

På hennes tatuering är jag iaf avundsjuk
lätt att jag ska skaffa sån när jag fyller 18
eftersom jag inte får göra de nu .. :p

ja det är vad jag tkr om sveriges kaxigaste bloggare  ;)
Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker hon är sjukt fin. Men hon överdriver smink och hon opererar sig. Det blir helt enkelt alldeles för mycket! :) Med hennes utseende så borde hon sluta vara så, "overdone". Hon verkar vara en sårbar människa som gömt sig bakom världens fasad av smink, kläder, plastikoperationer och bloggen. Tycker seriöst synd om henne.

2009-11-15 @ 22:18:12
URL: http://annawestermark.blogg.se/
Postat av: manda o sara

Njää, håller inte riktigt med. Hon photoshoppar sig och försöker vara perfekt. Men man tar nog illa upp av det hon skriver ifall man redan har ett missnöje med sin kropp.. Har helt enkelt börjat tröttna på hennes blogg ! kram :)

2009-11-15 @ 22:26:42
URL: http://blondit.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag tycker hon är fin, men inte speciellt finare än någon annan ? :P

eller? svara snälla

2009-11-17 @ 15:40:29
Postat av: linda

Om 2-3 år tycker du nog inte längre att rosett tattueringar är så smart eller snyggt längre. Skulle aldrig tattuera mig inna jag har en vettig anledning xp

2009-11-30 @ 21:32:20
URL: http://fettstarkt.blogg.se/
Postat av: Alfons

Får tatuera mig när jag är 16:D

2010-01-09 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback